تفاوت On-Page SEO و Off-Page SEO داشتم مقاله‌ای در مورد شرایط استخدام یک کارشناس محتوا می‌خوندم که رسیدم به این که خبره تولید درونمایه باید تفاوت بین On-Page SEO و Off-Page SEO را کامل بداند. فلذا تو گوگل تیتر همین مقاله‌ای که الان در حال مطالعه‌اش هستید رو تایپ کردم، توی نتایج واصله اغلب محتوای انگلیسی با این عنوان رو دیدم، بنابراین محتوایی با همین نام یعنی «تفاوت On-Page SEO و Off-Page SEO» تولید کردم.

 

استراتژی بهینه‌سازی موتور جستجو یا همان SEO به دو بخش تقسیم می‌شوند:

 

On-Page SEO

Off-Page SEO

هر دو On-Page و Off-Page برای کامیابی یک کمپین سئویی موثر هستند. اگر این دو را دو سطل اصلی برای ارزیابی موتورهای جستجو در هنگام ارزیابی سایت در سنجش با سایتی سایر در وب در نظر بگیریم، On-Page SEO که با نام On-Site SEO هم شناخته می‌شود، همانی است که سایت شما و یا صفحه‌ای از سایت شما چگونه است؟ ولی Off-Page SEO این است که سایت و یا صفحه سایت شما چقدر معتبر و محبوب است، به عبارت ساده یعنی اینکه رنک سایت شما نشان از فاکتورهای On-Page SEO سایت شما است این در حالی است که Off-Page SEO نشان می‌دهد رتبه سایت شما در نتایج جستجو چیست.

 

سئو بر روی صفحه یا On-Page SEO، عملی است برا بهینه سازی قسمت‌های مختلف سایت که بر رتبه‌بندی موتورهای جستجو تاثیر دارد. این تقسیم از سئو دست خویش شما است و شما می‌توانید کنترل کاملی بر آن داشته باشید و قسمت‌های از سایت را تغییر دهید.

 

کیفیت و تعداد لینک‌های هر سایت نشانه از تلاشی است که برای سئو بیگانه آن شده است.

فاکتورهای اصلی On-Page SEO شامل Title Tagها یا همان برچسب عنوان‌ها، عنوان H1، ساختار URL، متن ابزار عکس ها (Alt Text for Images)، سرعت بارگذاری صفحات، محتوای صفحات و پیوندهای درونی (Internal Inking) است.

 

به طور کلی می‌توان گفت On-Page SEO، تضمینی است بر این که سایت شما هم بدست مشتریان و مخاطبان خفته شما خوانده می‌شود و هم بدست ربات‌های موتورهای جستجو.

 

با یک On-Page SEO خوب، موتورهای جستجو به راحتی می‌توانند صفحات سایت شما را ایندکس کنند، بفهمند سایت شما در چه موردی است و به راحتی ساختار و محتوای سایت را مرور کرده و بر مبنای آن به سایت رتبه بدهند.

 

لینک بیشتر، رنک بالاتر

لینک بیشتر، رنک بالاتر

تمرکز اصلی Off-Page SEO بر افزایش اعتبار حوزه از راه گرفتن بک‌لینک از سایر سایت‌ها است. به عبارت دیگر اگر یک وان داشته باشید و یک اردک پلاستیکی درون آن (اردک سایت شما است)، در حالی که وان را پر آب (لینک) می‌کنید، اردک پلاستیکی نیز به سطح بالاتر می‌آید.

 

پس کیفیت و شمار لینک‌هایی که هر سایت دارد، نشان از تلاشی است که برای Off-Page SEO آن سایت شده است.

 

برای این که لینک بیلدینگ نکوداشتن انجام دهید باید به تولید محتوای خوب و جذاب در مرحله پیش درآمد دقت کنید. با محتوای جذاب می‌توانید مخاطبانی را جذب کنید که مدام به محتوای شما لینک دهند.

 

در مرحله بعد، محتوای خویش را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید لغایت خیلی راحت لینک‌سازی کرده باشید.

 

در حالی که همچنان عنوان می‌شود تعداد لینک مهم است اما تولیدکنندگان محتوا و متخصصان سئو معتقدند که کیفیت لینک در حال حاضر از تعداد لینک مهم‌تر است.

 

پس کیفیت و تعداد لینک‌هایی که هر سایت دارد، نشانه از تلاشی است که برای Off-Page SEO آن سایت شده است.


akhbar tecnolozh5 page ,سایت ,لینک ,محتوای ,جستجو ,کیفیت ,موتورهای جستجو ,سایت دارد، ,تعداد لینک ,اردک پلاستیکی ,لینک بیشتر، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود کده donaload آپشن خودرو | استریو آرام تفریحات سالم موضوعات عمومی فروش موزیک بی کلام و پلی بک و کارائوکه تصویری با کیفیت بالا و به صورت جزئی و کلی با قیمت مناسب خرید و فروش فلزیاب پمپ شناور