بازاریابی تلفنی یگانه از مهم‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های جذب مشتری است.

 

1. در ساعات کاری، تماس‌های تلفنی شخصی را به حداقل برسانید. با سپریدن این کار، تان بیشتر می‌شود. اگر در روز فقط 3 تماس تلفنی شخصی داشته باشید و هر تماس به طور میانه 4 دقیقه طول بکشد، در طی سال، 48 ساعت از وقت شما گرفته شده است. اختصاص 48 ساعت برای ، می‌تواند چندین مشتری جدید برپایی کند.

 

 

 

2. بیش از حد نگران بهترین موعد تماس با مشتریان نباشید. بعضی از بازاریابان تلفنی، اول ساعت کاری و حدود نیمروز با مشتریان تماس نمی‌گیرند و با خویش می‌اندیشند که مشتری در دسترس نخواهد بود. از تمام روز کاری برای تماس‌های تلفنی بهره‌گیری کنید. اگر تلفن نکنید، هیچ‌گاه آن‌ها را نخواهید یافت.

 

 

 

3. برای تماس‌های تلفنی، هدف‌های یومیه قرار دهید و کوشش کنید در هر شرایطی به آن اهداف برسید. وقتی بدانید در روز باید به شمار مشخصی برسید، متمرکزتر و سریع‌تر پیشه خواهید کرد.

 

 

 

4. برای روز بعد، همین امروز برنامه‌ریزی کنید. نخستین ساعت روز کاری بسیار با ارزش است، چون با انرژی هستید، بعد آن را به تماس اخذ اختصاص دهید و نه به برنامه‌ریزی.

 

 

 

5. شمار تماس‌های روزانه خود را در دفتری یادداشت کنید. هر روز کوشش کنید حداقل یک تماس اغلب از روز قبل بگیرید. وقتی بعد از چند هفته نتایج را ببینید، متعجب خواهید شد.

 

 

 

6. اگر از روی فهرستی مشخصی از مشتریان پیش می‌روید، به تک‌تک شماره‌ها زنگ بزنید. در روبرو این میل که به طور اتفاقی زنگ بزنید و یا از افرادی صرف عقیده کنید، بایستید. هیچ‌گاه پیش‌داوری نکنید، زیرا ممکن است بزرگواری را از دست بدهید.

 

 

 

7. در بازاریابی تلفنی همیشه میزان درآمد خود را از هر تماس محاسبه کنید. درآمد هفتگی را به طور متوسط حساب کنید و بر شمار مکالمات هفتگی دسته کنید. مقدار حاصل را در دفتر خود یادداشت کنید و کوشش کنید این مقدار را افزایش دهید. یعنی بر روی این شغل کنید که در شمار تماس‌های مشخص، به افراد بیشتری بید.

 

 

 

8. وقتی با یک شرکت تماس می‌گیرید، در صورت امکان با بالاترین مقام صحبت کنید، زیرا او نیرو تصمیم‌گیری دارد. اگر شما را به افراد دیگری بازگردانیدن داد، می‌توانید بگویید که شخص با بالاترین مقام از شما خواسته الی با او هماهنگ کنید.

 

 

آداب و اصول بازاریابی تلفنی

 

9. اگر به شما گفته شد که شخص مورد عقیده دیگر در اینجا تکاپو نمی‌کند، بدون وقفه بپرسید چه کسی جای او را گرفته است و با او گفتگو کنید. فرصت صحبت با یک مشتری جدید را از دست ندهید.

 

 

 

10. اگر از روی فهرستی تماس می‌گیرید که در برگزیدن چندین نفر پیمان می‌گیرد، پیشه خود را از انتهای لیست شروع کنید. معمولا سایرین از ابتدای لیست پیشه خود را آغاز کرده‌اند و کسان انتهایی فهرست، باره توجه اقلیت قرار می‌گیرند.


akhbar tecnolozh5 تلفنی ,تماس‌های ,شمار ,بازاریابی ,ساعت ,مشتری ,بازاریابی تلفنی ,کوشش کنید ,شمار تماس‌های ,یادداشت کنید ,بالاترین مقام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ کالا به کالا nytimea دانستنی های ایران و جهان معرفی و توضیح انواع محصولات ارگانیک حمل خودرو با وینچ HiHoliday aylind54pys seite فروشگاه اینترنتی کلش مپ