افزایش سایت یکی از بزرگترین مشکلاتی است که مدیران کسب و کارهای اینترنتی دارند. خیلی از مدیران بعد از راه اندازی تارنما دغدغه های به سراغشان می آید و این یک مسئله ای است که هر کسب و کار اینترنتی برای بقاء باید روشهای را تعلیم ببینید الی بتواند در بین این همه رغیب حرفی برای گفتن داشته باشد. در این مقاله راجب مسیر ها و روشهای افزایش با شما گفتگو می کنم و روش های را به شما می گوییم که با عمل کردن به این انحاء می توانید اینترنتی بالای را تجربه کنید.

 

روش‌های افزایش  در سایت های گاهی - مشرق نیوز

 

راه ها و روشهای افزایش سایت

روش های افزایش سایت زیادی برای وجود دارد که بسته به کسب و کار اینترنتی تفاوت های دارند. ولی من در این نوشتار منظور دارم شیوه های ساده ، کاربردی را بیان کنم لغایت بتوانید محصولات خودتان را افزایش دهید.

 

افزایش سایت

 

1- حمایت آنلاین سایت بار ها در مقاله ها گفتم که برای اینکه افزایش سایت آنلاین شاپ  داشته باشید باید اعتماد مشتریانتان را جلب کنید و مشتریان شما اعتماد کنند به کسب و کار اینترنتی شما، و شما را حرفه ای بدانند.

یکی از روشهای اعتماد سازی و افزایش سایت پاسخگوی به مشکلات، ابهامات و سوالات بازدیدکنندگان سایت شما است.

 

بسیاری از بازدید کنندگان که مقالات و محتواهای شما را میخوانند برایشان سوالاتی به هستی می آید که اگر شما در آن لحظه آنلاین باشید و سوالاتشان را استجابت دهید می توانید به ساده ترین روش اعتماد بازدید کننده را جلب کنید و آن بازدید کننده بارها و بارها برای خواندن مقالات و دریافت استجابت سوالاتش به تارنما شما راز میزند.

 

بعد از احضار مقالات سایت شما بدون گمان علاقمند به محصولات شما میشود. ولی به یاد داشته باشید برای ملت یک کار خوفناک است و همش به راحتی نمی کنند. مخصوصا بازدید کننده ای که تجربه ای در از سایت شما ندارد و هنگامیکه وارد صفحه محصولات سایت شما میشود بعد از خواستن نوشته های صفحه محصول و احضار سوالات متداول. سوالش را در قسمت سوالات متداول پیدا نمی کند و اگر سایت شما پشتیبان آنلاین داشته باشد به راحتی آن بازدید کننده می تواند با شما بستگی پایدار کرده و سوالی که برایش پیش آمده را بپرسد.

 

گاها پیش آمده که مشتریان به دنبال تخفیف هستند. بارها برای سای پیش آمده که مشتری درخواست تخفیف از حامی کرده و با دادن تخفیف 10 درصدی به راحتی می توانید بازدید کننده را به مشتری تبدیل کنید.

همیشه به یاد داشته باشید در ساعات اوج ترافیک حامی سایت شما آنلاین باشد. ساعات اوج شدامد بسته به کسب و کارتان متفاوت است ولی در حالت کلی از ساعت 8 شب تا 1 صبح اوج شدامد است.

 

افزایش سایت2- بازار هدفتان را بشناسید

شما به عنوان مدیر اینترنتی باید اطلاعات کاملی از مشتریان، بازار منظور خود و بازدید کنندگان داشته باشید. اگر شما بازار هدفتان را بشناسید می دانید که چه زمانی از ماه قدرت کردنشان اغلب میشود.

مثلا مشارکت دارم که بازارکارش کارمندها هستند. هنگامیکه با واپسین،انجام ماه  نزدیک  میشویم ایمیل های زیادی ارسال می کند که آنها را به ترغیب می کند و چون می داند فرجام ماه کارمندها حقوق خودشان را گرفته اند و راحتر می کنند.

 

پیشنهاد میکنم این نوشتار را هم بخوانید :  چرا وردپرس بهترین گزینه برای کسب و کارهای حقیر است؟

 

3- رهنمود بید نه محصول!!

طبق مقالاتی که در سایت منتشر کرده ایم همه می دانید که یک عمل حسی است نه منطقی.

شما اگر مدیر بی اندازه ای باشید همش توصیه های طراحی می کنید که می توانید با این پیشنهادها محصولاتتان را بید.

 

همیشه به جای تک محصول فروختن سعی کنید پک بید

برای مثال شما یک محصولی دارید 30 هزار تومان. این فرآورده را می توانید با یک کتاب چاپی که قیمت 6 هزار تومان دارد و یک خودکار 2 هزار تومانی یک نسکافه 500 تومانی و یک سی دی اهنگ بی سخن 2 هزارتومانی پک کنید و 50 هزار تومان بید.

 

حس پک کردن خیلی بهتر از یک حس تک محصول کردن است. حس چند باره کردن بهتر از حس یک کردن است. حس لمس کردن چیزی که می کنید خیلی از حسی است که دانلود می کنید. حس پست چی آمدن به درب خانه خیلی بهتر از حس دانلود کردن است و بسیاری از این موارد.

از نشانه های یک مدیر کامیاب طراحی پیشنهادهای زیاد جذاب برای بازدیدکنندگان و مشتریانش است.

 

4- آسان کردن پروسه

یکی از دلایلی که خیلی از سایتها نمی توانند محصولاتشان را بند مشکل بودن فرآیند است. لغایت جای که امکان دارد پروسه را برای مشتریانتان راحت کنید. بارها برای خویش من پیش آمده میخواستم از سایتی کنم اما انقدر آن سایت پروسه سختی داشت بیخیال شده ام.

در وردپرس افزونه های زیادی داریم که فیلدهای اضافی را حذف می کند. و را برای کاربر آسان می کند

برای نمونه شخصی که می خواهد یک دانلودی داشته باشد. چه اجباری است که فیلدهای آدرس منزل یا عدد پستی را پر کند.؟

 

پس لغایت جای که امکان دارد را برای کاربرانتان آسان کنید

 

افزایش سایت5- نظرات مشتریان راضی

دیدن نظرات مشتریان پیشین حس خیلی عالی در فرد جدیدی ایجاد می کند که قصد دارد. به راستی اینطور دیده میشود که فقط آن شخص نیست که می خواهد کند. افراد دیگری پیش او ه کرده و رضایت داشته اند.

سعی کنید صوت و یا ویدیو ای از نظرات مشتریانتان جاسازی کنید و در صفحه محصولتان بگذارید این پیشه رابطه سر راست با افزایش سایت شما را دارد.

 

پیشنهاد می کنم این نظر را به صورت ویدیو جاسازی کنید. چون اثرات ویدیو خیلی خیلی اغلب از صوت و متن می باشد.

 

نظرات مشتریان راضی

 

ی

 

 

6- نوشتن عنوان های جذاب

عنوان مهمترین دسته صفحه فرآورده و درونمایه است!!

بدون عنوان جذاب بهترین مقالات بهترین محتواها بهترین پست ها خوانده نمیشوند.

90 درصد کاربران اینترنت عنوان مقاله را میخوانند. اگر عنوان برایشان جذاب باشد متن را هم میخوانند. دائم کوشش کنید در نگارش و برگزیدن عنوان حساسیت بالای اثر دهید الی مقالات و محتواهای شما خوانده شود وقتی محتواهای شما در نتایج گوگل دیده شوند شما در کارتان موفق میشود.

مثالی از یک عنوان جذاب.

کتاب قورباغت را بخور برایان تریسی را حتما دیده اید. این کتاب در ارتباط با مدیریت سررسید است. آیا به نظر شما این کتاب بهترین کتاب است که به چاپ انم رسیده است؟؟؟!!!

آیا به نظر شما کتاب از این بهتر نداریم؟؟؟؟!!

کتاب های مدیریتی سررسید بسیار نیرومند داریم که بی اندازه مطالب جذاب دارد و می توانید بسیار کمک کند اما چون عنوان جذابی ندارد هیچگاه حتی چاپ اولش هم تمام نشده است.

با این مثال فهمیدید که عنوان همه چیز محصول است.

 

راهکارهای عملی افزایش

1. ارزشمند بدهید

یکی از راه طریق افزایش اینترنتی می تواند این باشد که شما به مشتریان خود مجانی بدهید. این می توانید یک PDF باشد. زمانی که فرد از سایت شما اتمام میدهد به ایمیل آن فرد ارسال شود.

 

چند وقت پیش یک کت و شلوار م، من اصلا به این فکر نمیکردم که کروات یا پاپیون هم بخرم، اما پس از این که کت و شلوار را پوشیدم و پسند کردم نده خیلی تند یک کروات که به رنگ کت و شلوار می آمدم را به گردن من انداخت و با این حرکت خیلی شیک تر شدم، آن را هم کردم.

 

قبل از برونرفت از مغازه یک بروشوری عدل که در آن رنگ پوست ها و جامه ها و رنگ جامه های که افراد با آن شیک میشدن را به من داد.

 

در واقع با این پیشه من را برای آینده حاضر کرد و من پس از گذشت 6 ماه هنوز به آن اندیشه میکنم و اگر بخواهم کت و شلواری بخرم دوباره به آن مغازه و آن نده راز میزنم.

 

ناگفته نماند نده یک فرد خنده رو و خوشتیپ و خوش عطر بود.

 

شما با پیاده سازی همین تکنیک در سایت می توانید سایت خودتان را افزایش دهید و در آنلاین موفقتر باشید

2. به مشتریانی که دیگر نمی کنند

یک شرکتی در آمریکا تحقیق کرده و به این نتیجه واصله است که احد از انگیزه ها نن مشتریان از  سایت این است که پیوستگی نده یا شرکت با فرد قطع شده است.

 

برای افزایش سایت توصیه می کنم لیستی از مشتریانی که از شما نمی کنند را متمایز کنید و به آنها یک کارت پستال بدهید. می توانید در این کارت پستال ها بگویید که برای شما ارزشمند هستند. و یک شغل بهتر این است که یک کد تخفیف برای این افراد در نظر بگیرید و به آنها بدهید لغایت با این شغل مجدد از شما کنند و افزایش را حس کنید.

 

 

 

3. بیشتر در حالت مشتری

زمانی که مشتری میخواهید یک فرآورده را کند در حالت تدافعی خودش است، سوالات و دو به شکی های زیادی در ذهنش وجود دارد. سوالاتی زیادی از شما می پرسد و ایرادهای زیادی از محصول شما میگیرد، زمانی که قانع تر شد که محصول مناسب است مشتری به حالت خود رفته است و شما در این حالت می توانید محصولات زیادی به آن فرد بید.

 

مثال و تجربه کت و شلوار بالا را یاد تان است؟؟ من در آن حالت در حالت بودم که کروات را هم م.

 

نکته ای که تجربه خویش شخص بنده است این است که شما باید یک لیستی از محصولاتتان که هم هستند را از پیش حاضر کنید و با کاربرد  از افزونه Smart Offers وردپرس این توصیه ها را بدهید.

 

جمع بندی و کلام آخر

در این مقاله کوشش کردم ابتدایی ترین طریق های افزایش سایت را برایتان ذکر کنم. نکته زیاد مهم این است که مدیران کسب و کارهای اینترنتی باید تک تک موارد گفته شده روش های افزایش را اجرا کنند تا کامیاب شوند.

با به کارگیری این راهکارهای عملی افزایش سایت می توانید سایت تان را چندین برابر افزایش دهید. نکته ای که در اینجا باید به شما بگوییم ما مجبوریم برای مقاله شیوه های کلی را بنویسیم اگر شما کسب و کار دارید که با این روش ها نمی توانید تان را زیاد کنید می توانید یک جلسه مشاوره الی سایتت هار افزایش دهید.

امیداورم مشابه همش از این مقاله نهایت بهره‌گیری را اسیر باشید و دائم این را از فرستا یاد داشته باشید که یک عمل حسی است نه منطقی. نده ای کامیاب است که بتواند حس خوب به مشتریان بدهد نه کَرویز خوب.

 

موفق و پیروز باشید


akhbar tecnolozh5 سایت ,افزایش ,توانید ,خیلی ,اینترنتی ,داشته ,افزایش , سایت ,بازدید کننده ,داشته باشید ,افزایش دهید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده دانش آموز rap game جهان تولز مرجع کد و ابزار Ronabaft - تولید و عرضه انواع تترون | بالشت | روتختی - رونابافت maghalat ناز چت | چت روم ناز | چت روم فارسی | چت باران